When you try to rob Gordon Ramsay

56 000 Көрүүлөр 448 миӊ.

Follow me on:
Twitter: lenarr_?lang=en
Instagram: lenarr___?...

Жорумдар

  1. Virgilio Perez
    Virgilio Perez
    7 күн мурун

    Why does my boi have a pan on top of the cabinets. Lol

    1. Virgilio Perez
      Virgilio Perez
      14 саат мурун

      @NEW YORK HIP HOP I ain’t feeling it. The beat is catchy but then it’s just another song flexing jewelry.

    2. jbox293
      jbox293
      Күн мурун

      don't question ramsey

    3. M
      M
      Күн мурун

      Fax cool chilll bru

    4. NEW YORK HIP HOP
      NEW YORK HIP HOP
      2 күн мурун

      kgread.info/throw/oMiamnuklZav0Z8/video.html Woke Dream by JX100 Hip Hop 9/18/21 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 New Song

    5. DJay
      DJay
      2 күн мурун

      There’s no fucking excuse

  2. Shinpi-Tekina Yokai
    Shinpi-Tekina Yokai
    Саат мурун

    where do you get your ideas my boi.. peak gold

  3. Ousman Jobe
    Ousman Jobe
    3 саат мурун

    Lmfao this was very goodddd

  4. TCJA CREW
    TCJA CREW
    3 саат мурун

    Idiot sandwich

  5. ThePersonWithNoName
    ThePersonWithNoName
    4 саат мурун

    Gordon Ramsay: The Trilogy

  6. Uvva
    Uvva
    5 саат мурун

    brooo this got me goood

  7. Jordon a Jamaican
    Jordon a Jamaican
    5 саат мурун

    Ahit ended like a real episode 😂😂😂😂😂

  8. Joel
    Joel
    6 саат мурун

    Why does he start waffling

  9. TuMuchTa1ent1
    TuMuchTa1ent1
    6 саат мурун

    The accent is fucking terrible I'm crying bruh

  10. Double PML
    Double PML
    6 саат мурун

    Like a BannK😂

  11. kiellarenee
    kiellarenee
    6 саат мурун

    This literally made my day lmao Iv been binge watching hells kitchen this month and he was spot on !

  12. mr Albaking
    mr Albaking
    6 саат мурун

    I been watching hells kitchen, 2 days straight like a week ago, this shit makes it even more interesting

  13. LULU forever
    LULU forever
    7 саат мурун

    Yo Gordon is a double black belt he could take care of it by himself not easily but by himself

  14. EpicTheYT
    EpicTheYT
    8 саат мурун

    Lesson learned: fear jackets!

  15. Taejon Cheddesingh
    Taejon Cheddesingh
    8 саат мурун

    i was not ready for the jacket bro 💀

  16. Jameel Coleman
    Jameel Coleman
    9 саат мурун

    robber: "where the bread at?" gordon ramsey: *pulls out a loaf of bread*

  17. Neo Arcada
    Neo Arcada
    11 саат мурун

    Lenarr you look like the dude from Candyman.

  18. Andrew Kalomo
    Andrew Kalomo
    12 саат мурун

    Man pulled a doctor strange on them😂

  19. itachi uchiha
    itachi uchiha
    13 саат мурун

    Gordon is a stand user lol

  20. Tasmanian Devil
    Tasmanian Devil
    13 саат мурун

    ☠️☠️☠️☠️

  21. Brandon M
    Brandon M
    16 саат мурун

    The accent bruh😭😭😭😭😭

  22. Zacky Mohmand
    Zacky Mohmand
    16 саат мурун

    We need a whole season of this mans Gordon Ramsay impression.

  23. AliFOJ5
    AliFOJ5
    16 саат мурун

    Mannnnn this was perfect hahahah 😂😂

  24. k
    k
    17 саат мурун

    yeah that always happens when i try to rob him

  25. Clarice S
    Clarice S
    19 саат мурун

    Nahhhh this is spot on , the hand gestures, the movements, down to the closing & the exit 🤣🤣😂👏🏽👏🏽👏🏽

  26. stay pressed
    stay pressed
    19 саат мурун

    4:00 nah Jit dr. strange.

  27. Alisha Rosa
    Alisha Rosa
    19 саат мурун

    Lenarr pls😂😂😂😂😂

  28. Lwandlhy Langa
    Lwandlhy Langa
    19 саат мурун

    Plot twist this is the guy that couldn’t make a peanut butter and jelly sandwich

  29. Freedom Rider
    Freedom Rider
    22 саат мурун

    Does That Sound Right?? 🤣🤣🤣🤣🤣

  30. Mzamo Gagai
    Mzamo Gagai
    22 саат мурун

    Worst British accent I’ve ever heard in my life, I love it😂😂😂😂

    1. Mzamo Gagai
      Mzamo Gagai
      22 саат мурун

      Like it’s so fucking baaaaad.

  31. Rashad Lewis
    Rashad Lewis
    22 саат мурун

    You had no business making Chef Ramsey looking this cool 🤣🤣🤣

  32. ‏‏‎ atl via ⓥ
    ‏‏‎ atl via ⓥ
    23 саат мурун

    Gordon sounds kinda like Michael J

  33. Gerald Martin
    Gerald Martin
    Күн мурун

    This was amazing lmfaooo

  34. Toby Ochai
    Toby Ochai
    Күн мурун

    why does Gordon sound like he's doing a poor Jamaican accent 💀

  35. Spencer Dupee
    Spencer Dupee
    Күн мурун

    wait this is from kitchen nightmares...

  36. Placid Wozzi
    Placid Wozzi
    Күн мурун

    He sounds African instead but good shit tho

  37. We eb
    We eb
    Күн мурун

    Stand:「Hell’s Kitchen」 User: Gordon Ramsey

  38. Unique
    Unique
    Күн мурун

    Masterpiece

  39. Y Ess
    Y Ess
    Күн мурун

    Ayo when Gordon started talking 😂😂😂

    1. Jason Ward
      Jason Ward
      Күн мурун

      kgread.info/throw/pKzFio12Zr1ox68/video.html

  40. NneNoodles
    NneNoodles
    Күн мурун

    the voice isnt bad but the accent LMFAOO

  41. soupythecat
    soupythecat
    Күн мурун

    Gave him the Dr Strange Special

  42. Affan Rahman
    Affan Rahman
    Күн мурун

    4:04 he awakened his stand

  43. BDOUG
    BDOUG
    Күн мурун

    Remble - Gordon Ramsey

  44. The Irish
    The Irish
    Күн мурун

    Marvel Phase 25. Lenarr "Sorceror Chef Supreme" Young: Multi-Accent of Madness.

  45. Bezels Closet
    Bezels Closet
    Күн мурун

    🤙🏾🤙🏾😂

  46. Eyebrows
    Eyebrows
    Күн мурун

    The hands and they way he's talking is so on point💀💀

  47. NickIsBlind
    NickIsBlind
    Күн мурун

    It's a bretherin stand user

  48. Afric Network
    Afric Network
    Күн мурун

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Jason Ward
      Jason Ward
      Күн мурун

      kgread.info/throw/oMiamnuklZav0Z8/video.html 💥🥳🎆😎🤑🗽🎁

  49. Aalyan Aamir
    Aalyan Aamir
    Күн мурун

    😂😂😂

  50. summerjern
    summerjern
    Күн мурун

    😂😂

  51. John Burner
    John Burner
    Күн мурун

    Gordon's stand.

  52. chris owens
    chris owens
    Күн мурун

    Pure genius

  53. Guts :/
    Guts :/
    Күн мурун

    The ramsey voice needs a little work but the vid was funby none the less💀

  54. Ali Rodriguez
    Ali Rodriguez
    Күн мурун

    Your knuckles ashy LOL

  55. Justin Rojas
    Justin Rojas
    Күн мурун

    Anime version 😂

  56. Tyson
    Tyson
    Күн мурун

    Azznee

  57. James Lewis
    James Lewis
    Күн мурун

    I was kinda expecting an ending where Gordon Ramsay goes hannibal lector

  58. XD Gaming
    XD Gaming
    Күн мурун

    Does anyone know the name of the background music

  59. Jeri jayz
    Jeri jayz
    Күн мурун

    He even got the Ramsay walk down pat! Lol

  60. Peter I
    Peter I
    Күн мурун

    Bro really got folded by a crisp *jacket* .... brooo

  61. Hikariza
    Hikariza
    Күн мурун

    That coat beating they ass 🤣

  62. Fishy Mcfishface
    Fishy Mcfishface
    Күн мурун

    I'M DYING 🤣

  63. The MNH Show
    The MNH Show
    Күн мурун

    Bruh this accent nearly made me dislike the video

  64. Overload
    Overload
    Күн мурун

    It’s the Jergen’s brooooo🤣

  65. Willrich202000
    Willrich202000
    Күн мурун

    Lmaooooooooooo

  66. Aaron Moore
    Aaron Moore
    Күн мурун

    Ima suburban boi now haha

  67. Mr defult
    Mr defult
    Күн мурун

    Jjba?!

  68. Calvin M.
    Calvin M.
    Күн мурун

    Why this accent is so damn accurate? 😂

  69. Eos Gnua
    Eos Gnua
    Күн мурун

    Is that gordan Ramsey with his stand "HELL JACKET"?!? DAMN!

  70. Rory Slaine
    Rory Slaine
    Күн мурун

    The skit is hilarious but that wig has me dying 😂

  71. Thato
    Thato
    Күн мурун

    "I have things off high value. HUNDREDS and THOUSANDS of Dollars!" -Pulls out book Cheeze it

  72. Kiole OvO
    Kiole OvO
    Күн мурун

    IS THIS A JuuuOOOOOOKEEE 🤣🤣

  73. Hirashishima
    Hirashishima
    Күн мурун

    You funny bro.

  74. Hirashishima
    Hirashishima
    Күн мурун

    Therapist: Gordon Ramsay doesn't exist , he can't hurt you. Gordon Ramsay:

  75. chi bill
    chi bill
    Күн мурун

    let the knife do the work

  76. Hirashishima
    Hirashishima
    Күн мурун

    He really sounded like Gordon Ramsay. Side Note : his Jacket was a stand .

  77. Kakarot Gang
    Kakarot Gang
    Күн мурун

    🤣💀🤣💀

  78. darrell3000
    darrell3000
    Күн мурун

    Bruh I laughed just reading the title and seeing the pic for the video 🤣🤣🤣

  79. Simply Gani
    Simply Gani
    Күн мурун

    hes a stand user

  80. MyCodeHan _
    MyCodeHan _
    Күн мурун

    😭@👕

  81. Joel Hernandez
    Joel Hernandez
    Күн мурун

    Lmao

  82. JC
    JC
    2 күн мурун

    Hey anyone know the song that was playing?

  83. Nas Kold
    Nas Kold
    2 күн мурун

    Lmfaoooooooo this man is comedy

  84. AMMARON FONUA
    AMMARON FONUA
    2 күн мурун

    Bro you gotta five me the outro

  85. MK DT
    MK DT
    2 күн мурун

    Anyone can be a stand user : the stand user : *The jacket*

  86. Karon Golden
    Karon Golden
    2 күн мурун

    😂😂😂😂

  87. RtistiqSkubie
    RtistiqSkubie
    2 күн мурун

    I never knew Gordon Ramsey was the original inspiration for Doctor Strange...

  88. Juanita Curry
    Juanita Curry
    2 күн мурун

    Lol

  89. Akeem Ayeni
    Akeem Ayeni
    2 күн мурун

    Brhhhhhhh I'm not gonna cap I probably would've drop da gun too if I saw a jacket beatin my partner's azz like that dead azz 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  90. Micheal Hargrove
    Micheal Hargrove
    2 күн мурун

    Lenarr why ain’t you say bloody hell

  91. yoUNgNdObnOxious
    yoUNgNdObnOxious
    2 күн мурун

    I'll never forget the time when an apprentice chef said she thought cold water would boil faster than hot water lmao Ramsay was like WHHHUUAAAT? 🤣🤣

  92. Anderson Silva
    Anderson Silva
    2 күн мурун

    I hope he watches and reacts to this lol

  93. Suvam Seth
    Suvam Seth
    2 күн мурун

    Twist: The "MONEY" is actually in the freezer..... frozen over a year!

  94. Rain
    Rain
    2 күн мурун

    Stand User: Gordon Ramsay Stando Name: Chef Jacket

  95. Niitro.
    Niitro.
    2 күн мурун

    That don’t look like Gordon Ramsey that look like sanji fro one piece

    1. Niitro.
      Niitro.
      2 күн мурун

      Ramsay*

  96. Boi Noobs
    Boi Noobs
    2 күн мурун

    bruh I swear Lenarr's videos are like an episode of the regular show

  97. Genesis Dorsey
    Genesis Dorsey
    2 күн мурун

    He'd call them a fucking donut or a melon

  98. Elijah Williams
    Elijah Williams
    2 күн мурун

    😭😭😭😭

  99. John Pomerlee
    John Pomerlee
    2 күн мурун

    This should be an anime

  100. John Pomerlee
    John Pomerlee
    2 күн мурун

    I knew the idiot sandwich was coming